Αφαιρετικό – Άννα Ομηρίδη

Εφτά στο σύνολο.
Κόκκινο μαγαζί.
Δυο-δυο συζητάνε.
Το ίδιο κι εγώ.
Με τον άλλο μου ινδιάνικο εαυτό.
Έχω στυλό.
Δεν έχω χαρτί.
Γράφω στο κινητό.

Τώρα πια σπίτι.
Τώρα πια γράφω με στυλό.
Το στυλ μου αφαιρετικό.
Λίγα τα λόγια.
Πολλές οι σκέψεις.
Μόνο ουσία.
Τίποτα περιττό.
Το καθετί πια άκρως δημιουργικό.
Η ρίμα σε όμικρον.
Μοτίβο κυκλικό.
Εφτά στο σύνολο.
Οι μέρες της βδομάδας.
Σε κάθε πρόταση τελεία.
Κάθε ημέρα μία νέα δημιουργία.
Μια ψυχεδελική φωτογραφία.
Έρωτας, καύλα, συνουσία.
Κι η ώρα τρεις και τριαντατρία.

Άννα Ομηρίδη

This entry was posted in Άννα Ομηρίδη and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

