Στιγμιαίος Μέλλοντας – Κυπαρησία Συμεωνίδου

Δεν έχω αυταπάτες
Ξέρω ότι θα παραμείνω μόνη μου
στο έλεος μιας εκκωφαντικής σιωπής
στολισμένης με φλυαρίες ασήμαντων γεγονότων.
Κάποτε θα ομορφαίνω
Κάποτε θα ασχημαίνω
Από καιρό σε καιρό θα ερωτεύομαι
το θρόισμα των φύλλων
που είναι καταδικασμένα
να εκτίσουν την ποινή τους το φθινόπωρο.

Μια μέρα θα ελευθερώσω
όλους τους λαγούς που κρύβω στο καπέλο μου
Θα τους αφήσω να τρέξουν
μέχρι την άκρη του ορίζοντα
Θα ανέβω στο κατώφλι μιας καινούργιας μέρας
φορώντας το λευκό μου φουστάνι
Θα στροβιλίσω τις ώρες μου
γύρω από τις αόρατες σου νότες
ενώ εσύ θα απλώνεις ένα σύννεφο ομπρέλα
κάτω από τον ήλιο
που μας λιώνει τα όνειρα.

Κυπαρησία Συμεωνίδου

This entry was posted in Κυπαρησία Συμεωνίδου and tagged , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Στιγμιαίος Μέλλοντας – Κυπαρησία Συμεωνίδου

  1. Καλή χρονιά, Κυπαρησία, με υγεία πάνω απ’ όλα. Οι καιροί είναι δύσκολοι για να έχουμε τα απαραίτητα της ζωής και να μην εξαρτιόμαστε από άλλον, για να έχουμε στο σπίτι μας, φαγητό, ρεύμα και νερό. Εκείνο όμως που εγώ θεωρώ σημαντικότερο, είναι η τρυφερή συντροφικότητα, ανάμεσα στα δύο φύλα. Δεν ξέρω την ηλικία σου, όμως συνερίζομαι τις ανησυχίες σου. Η δική μου ηλικία, είναι 40 και έχω δεχθεί το απίστευτο πείσμα της ζωής, να μένω μόνος μου και τίποτα να μην αλλάζει -παρά πρόσκαιρα παραδείγματα, αρχής, ελπίδας: τα οποία όμως, ακόμη κι αυτά, καταλήγουν στον γκρεμό.
    Ο καθένας έχει τα στάνταρ του στο τι ψάχνει στο άλλο φύλο. Εντέλει και τα δύο φύλα, ανήκουν στο ανθρώπινο είδος, και δυστυχώς, έχει πλαστεί, να είναι αδύναμο.
    Να είσαι καλά.

  2. Ο/Η Levina λέει:

    Υπέροχοι οι στίχοι σου Κυπαρησία μου!
    Ένα απίστευτο ταξίδι, ένα καθαρό μυαλό που ονειρεύεται, που συνταιριάζει το σήμερα με το αύριο!
    Kαι να που σήμερα ότι έχω διαβάσει για κάποιο ονειρικό ταξίδι γράφουν κι εγώ … νοιώθω πως ένα ταξίδι θέλω δίχως αφετηρία και δίχως τερματισμό , δίχως προορισμό και δίχως γυρισμό.

    Σε φιλώ καλή μου, γράφεις πολύ όμορφα 🙂

  3. Ο/Η Κυπαρησία Σ. λέει:

    Levina ,Γεράσιμε, έχει μεγάλο ενδιαφέρον να διαβάζω σκέψεις που έπονται της ανάγνωσης.
    Σας ευχαριστώ!

Σχολιάστε

