τους άφησα όλους εκεί – Σταμάτης Πάρχας

τους άφησα όλους εκεί
τους άφησα κάτω από το περβάζι του παραθύρου μου
σκυμμένους στο δρόμο τους
τους άφησα όλους εκεί, εκεί που ήταν πάντοτε, εκεί που θα πηγαίνουν
άλλους μπροστά στα μάτια σου, άλλους κρυμμένους πίσω από την πλάτη σου ή καταχωνιασμένους στις σκιές

τους άφησα να τραγουδάνε στη γιορτή μου αγκαλιασμένοι
τους άφησα ξαπλωμένους στο προσκεφάλι μου
να αφουγκράζονται νυχτερινές φωνές, το θρόϊσμα των φύλλων
τους άφησα όλους εκεί, εκεί όπου στους έδειξα έναν-έναν
και τραβώ στιγμιότυπα πού και πού σα λαχνούς

τους άφησα όλους εκεί, στον πιο βαθύ μου πόνο, στην πιο βουβή μου χαρά
τους άφησα όλους στο χείλος της αγάπης μου
τους άφησα όλους να κοιτάζουν, να μιλούν, να ερωτεύονται, να μισούν

και ταξίδεψα εκεί που δεν ήταν πια κανένας
ούτε το βλέμμα, ούτε η φωνή, ούτε καν η απουσία του κανενός

και τραβώ στιγμιότυπα κάθε τόσο σα λαχνούς
και κοιτάζω, να’ ναι ακόμα άραγε εκεί όπως τους άφησα στο χείλος της αγάπης μου;

Σταμάτης Πάρχας

This entry was posted in Σταμάτης Πάρχας and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

